15% намаление с код PROLET15 | Спестете днес →
-20% на килими Flair Rugs с код FLAIR20 | Спестете днес →
10 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Често задавани въпроси

Не успяхте да намерите информация за вашата покупка, поръчка или връщане? Опитайте се да намерите отговора в раздела с често задавани въпроси. Ако не намерите отговора тук, моля, свържете се с нашия екип за обслужване наклиентиили ни пишете.

Всичко за покупката

Как да заявя рекламация на стоките?

Връщането или рекламацията на поръчка е лесно. Всичко, което ви е необходимо за рекламация и връщане на стоки, можете да намерите по-долу.

повече информация за рекламацията и връщането

Как мога да разбера какъв е статусът на моята поръчка?

Можете да намерите информация за статуса на Вашата поръчка и за очакваната й доставка на две места. Можете да намерите информация за статуса на всички Ваши поръчки във Вашия акаунт в Bonami в раздела "Моите поръчки", включително за очакваната дата на доставка. Също така ще ви уведомяваме за всички промени в статуса на вашата поръчка на имейла, който сте въвели при създаването на поръчката.

Как мога да променя или отменя поръчката си?

Ако желаете да промените поръчката си по какъвто и да е начин, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и им кажете номера на поръчката, която желаете да промените или анулирате, както и каква промяна желаете да направите и в какво (промяна на датата на доставка, промяна на адреса на доставка, добавяне на продукт към поръчката, анулиране на поръчката, ...). Ще намерите номера на поръчката в имейла за потвърждение на поръчката или в профила си в Bonami в раздела "Моите поръчки".

Свържете се с