Имаме ново приложение | Открийте предимствата му →
20 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Всичко за покупката

Ние сме електронен магазин с ежедневна доза ново вдъхновение и широка гама от продукти за красив живот. Имаме на склад над 20 000 от най-популярните ни артикули за вас. Изпращаме ги в рамките на няколко часа.

Безопасно и спокойно пазаруване

10 пъти по-голяма селекция, отколкото другадеЗа да може всеки да обзаведе дома си в свой собствен стил, разполагаме с над 60 000 артикула, от които 30 000 са налични на склад. Това е много. А може и да са повече. Но ние умеем да подбираме това, което предлагаме - по отношение на дизайна, качеството и цената.
365 дни политика за връщанеТолкова много форми, нюанси и модели... С нас имате цяла година, за да се уверите, че избраният от вас продукт е подходящ. Кутия за чай или диван? Няма значение, ако не пасва, ще го вземем обратно от вас. Връщането е за наша сметка.
У дома в 12 европейски държавиНие не сме пазар с хиляди анонимни продавачи, така че не е нужно да се притеснявате за мито или гаранция. От централата ни в Прага управляваме бизнеса в 12 европейски държави. Доставяме проверени стоки, бързо и, когато е възможно, в една пратка.
100% човешки подходНяколко цифри говорят сами за себе си: 96% от клиентите ни препоръчват, 99% от обажданията се приемат в рамките на една минута и 0% от обажданията се обработват от робот. С нас можете да решите всяка заявка бързо и успешно. Това е в кръвта на Bonami още от основаването ѝ през 2013 г.

Често задавани въпроси

Как да заявя рекламация на стоките?

Връщането или рекламацията на поръчка е лесно. Всичко, което ви е необходимо за рекламация и връщане на стоки, можете да намерите по-долу.

повече информация за рекламацията и връщането

Как мога да разбера какъв е статусът на моята поръчка?

Можете да намерите информация за статуса на Вашата поръчка и за очакваната й доставка на две места. Можете да намерите информация за статуса на всички Ваши поръчки във Вашия акаунт в Bonami в раздела "Моите поръчки", включително за очакваната дата на доставка. Също така ще ви уведомяваме за всички промени в статуса на вашата поръчка на имейла, който сте въвели при създаването на поръчката.

Как мога да променя или отменя поръчката си?

Ако желаете да промените поръчката си по какъвто и да е начин, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и им кажете номера на поръчката, която желаете да промените или анулирате, както и каква промяна желаете да направите и в какво (промяна на датата на доставка, промяна на адреса на доставка, добавяне на продукт към поръчката, анулиране на поръчката, ...). Ще намерите номера на поръчката в имейла за потвърждение на поръчката или в профила си в Bonami в раздела "Моите поръчки".

Обслужване на клиенти

телефон за обслужване на клиенти +35924928351 / в делнични дни от 8:00 до 16:00