До -25% за дневна | Спестете днес →
Имаме ново приложение | Открийте предимствата му →
20 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Всичко за покупката

Ние сме електронен магазин с ежедневна доза ново вдъхновение и широка гама от продукти за красив живот. Имаме на склад над 20 000 от най-популярните ни артикули за вас. Изпращаме ги в рамките на няколко часа.

Често задавани въпроси

Как да заявя рекламация на стоките?

Връщането или рекламацията на поръчка е лесно. Всичко, което ви е необходимо за рекламация и връщане на стоки, можете да намерите по-долу.

повече информация за рекламацията и връщането

Как мога да разбера какъв е статусът на моята поръчка?

Можете да намерите информация за статуса на Вашата поръчка и за очакваната й доставка на две места. Можете да намерите информация за статуса на всички Ваши поръчки във Вашия акаунт в Bonami в раздела "Моите поръчки", включително за очакваната дата на доставка. Също така ще ви уведомяваме за всички промени в статуса на вашата поръчка на имейла, който сте въвели при създаването на поръчката.

Как мога да променя или отменя поръчката си?

Ако желаете да промените поръчката си по какъвто и да е начин, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и им кажете номера на поръчката, която желаете да промените или анулирате, както и каква промяна желаете да направите и в какво (промяна на датата на доставка, промяна на адреса на доставка, добавяне на продукт към поръчката, анулиране на поръчката, ...). Ще намерите номера на поръчката в имейла за потвърждение на поръчката или в профила си в Bonami в раздела "Моите поръчки".

Обслужване на клиенти

телефон за обслужване на клиенти +35924928351 / в делнични дни от 8:00 до 16:00