До 20% отстъпка за градина | Спестете днес →
10 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Мостри на тапицерии
с доставка до дома

Искате ли да сте сигурни в точния нюанс на тапицерията на дивана или леглото? Интересува ли ви колко приятен на допир ще бъде новият фотьойл и дали ще подхожда на дивана, който имате вкъщи? Поръчайте мостри на тапицерии, които да бъдат доставени до дома ви.

Ако изпратите поръчаните мостри обратно до нас ние ще ви възстановим парите за тях.

Показване на мостри

Голям избор на мостриИзберете от десетки мостри на тапицирани мебели. Сред мострите ще откриете различни видове тъкани, както и кожа и нейната имитация.
Доставка до домаЩе доставим мострите на избран от вас адрес или до пунктовете за доставка на нашите транспортни партньори.
4 седмици право на връщанеМожете да разглеждате и тествате пробите вкъщи. Разполагате с 28 дни, за да ги върнете.
Връщане на париВърнахте ли мострите си навреме и в добро състояние? Ще ви възстановим пълната сума, която сте заплатили.

Как работи?

Изберете мострите, които искате
Поставете избраните от вас мостри на тапицерии от онлайн каталога с мостри в количката си, както бихте направили с всеки друг продукт. В един пакет се побират до 15 различни мостри на тапицерии.

Изберете доставка до ваш адрес. Цената на транспорта е същата като за малки продукти, например свещи.
Разгледайте
Разгледайте мострите на тапицерии у дома, вижте нюанса на дневна светлина, проверете дали са приятни на допир и т.н. Това ще ви даде по-добра представа.
Вземете парите си обратно
Изпратете ни ги обратно и ние ще ви възстановим пълната цена. Условието е да са в добро състояние и връщането да е в рамките на 4 седмици от доставката.

Пълни инструкции за връщане на мостри можете да намерите в полетоЧесто задавани въпроси в края на тази страница.

Често задавани въпроси

Какъв е размерът на мострите?

Мострите са с размери приблизително 10 × 15 cm. Ние ще ви ги доставим в картонен плик C5, т.е. 22,9 × 16,2 × 2,5 cm.

Колко струва една мостра?

Всички мостри на тапицерии са с единна цена от 15 лева на бройка. Ако ни върнете мострите в оригиналното им състояние, ние ще ви възстановим пълната им цена.

В какъв случай ще получа обратно парите си за мострите?

Ако ни върнете пробите, ще ви възстановим пълната цена. Трябва само да изпълните две условия:

- мострите не трябва да са повредени по никакъв начин,
- трябва да ги изпратите обратно към Bonami в рамките на 4 седмици от доставката.

Изпратете обратно мострите, както бихте изпратили всяка друга по-малка поръчка.

Как да изпратя мостри обратно на Bonami?

  1. Поставете мострите в кутия (в идеалния случай оригиналната) или в плик с мехурчета, за да ги предпазите от повреда по време на транспортирането. Не огъвайте и не притискайте пробите по никакъв начин.
  2. Разпечатайте и попълнете формуляра заявление за рекламация (можете да намерите връзка към него в имейла, потвърждаващ поръчката ви или тук) или поне напишете четливо на хартия номера на поръчката и номера на сметката за възстановяване. Моля, приложете формуляра за рекламация или попълнената хартия към мострите в пакета..
  3. Опаковайте всичко внимателно. Подготвеният пакет може да бъде изпратен безплатно, както следва:

1) Безплатно връщане
Ако искате да поръчаме куриер, който да вземе пакета ви, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.
  • obslujvanenaklienti@bonami.bg
  • 024928351
  • В делнични дни от 9:00 до 13:00 ч.
2) Връщане за собствена сметка
Ако искате сами да върнете по-лек пакет, изпратете го до нашия пункт за събиране на пратки. В този случай на първо време вие сами покривате разходите за доставка.
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID: 98887276
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

Добре е да знаете: Важно е да запазите разписката за доставка с номера за проследяване, докато процесът на връщане бъде разрешен.

Колко време ще отнеме възстановяването на парите ми?

Стандартно ще ви върнем парите в рамките на 14 дни от получаването на пробите. Ще изпратим парите ви по сметката, от която сте платили за пробите.

Нуждаете се от помощ при връщането на мостри? Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти

  • obslujvanenaklienti@bonami.bg
  • 024928351
  • В делнични дни от 9:00 до 13:00 ч.
Обикновено отговаряме на вашите запитвания в рамките на 24 часа в делнични дни, но в почивни и празнични дни може да отнеме малко повече време.