До 20% отстъпка за градина | Спестете днес →
10 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Връщане на продукт

Не харесвате ли някой от артикулите в поръчката си или стоките са пристигнали повредени по някакъв начин, или пък сте си представяли продуктта по различен начин? Няма проблем. Можете да върнете поръчката си на Bonami, независимо дали става въпрос за малка възглавничка или голям диван с 5 места. На тази страница можете да намерите пълни инструкции за връщане на стандартни и извънгабаритни артикули.

Връщане на голяма мебел

Например диван, маса, фотьойл или голям скрин.

1. Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти

Кажете ни какво и кога искате да заявите и ние ще го организираме за вас. Уведомете ни за това на някой от посочените контакти:

  • e-mail: obslujvanenaklienti@bonami.bg
  • tel.: 024928351
Ако получите повреден продукт, изпратете ни снимки на кутията и на продукта в рамките на 2 дни на obslujvanenaklienti@bonami.bg, в противен случай не можем да претендираме за стоките от превозвача.

2. Превозвачът ще ни върне обратно вашия артикул безплатно.

Вашата пратка ще бъде взета от един от сертифицираните превозвачи или от куриер на Bonami. При поискване може да се организира и опаковане на върнатите мебели.

  • Дата на вземане може да бъде договорен с нашия екип за обслужване на клиенти. В случай че превозвачът не може да приеме датата на получаване, той ще се свърже с вас и ще уговори нова дата.
  • За съжаление, поради натовареността на превозвачите не е възможно да се определи конкретното време за получаване на върнатата пратка..
  • Когато предавате пакета на превозвача, поискайте потвърждение за получаването му. Искаме да сме сигурни, че пакетът няма да се изгуби по пътя.
  • Ние ще поемем разходите за транспорт Не забравяйте да изтеглите и попълните формуляра за оплакване, който се прилага към пратката. Можете да намерите формуляра за жалба и в раздела Моите поръчки, предварително попълнени.

ФОРМУЛЯР ЗА ОПЛАКВАНЕ

3. Ще възстановим парите ви, след като разгледаме претенцията.

Имаме 14 дни, за да обработим връщането. През това време ще изпратим парите обратно по сметката, която сте посочили във формуляра за рекламация.

Връщане на други продукти

Например текстил, лампа или декорация.

1. Попълнете формуляра за оплакване

Попълненият формуляр за оплакване можете да намерите в раздела Моите поръчки. Той също е изпратен на електронната ви поща заедно с фактурата. Не разполагате с нито едно от двете? Изтеглете празния формуляр чрез бутона по-долу.

ФОРМУЛЯР ЗА ОПЛАКВАНИЯ

Не забравяйте да включите формуляра в пакета, който ще ни изпратите. Ако по някаква причина не можете да приложите формуляра, моля, включете в пакета поне номера на поръчката и номера на сметката, по която искате да върнете парите си.

2. Внимателно опаковайте продукта

Върнете продукта в първоначалното му състояние. Внимателно го опаковайте в оригиналната кутия. Важно е той да бъде защитен от по-нататъшни повреди. Вестник или хартия вършат чудесна работа. За по-чупливи продукти препоръчваме да използвате фолио с балончета или пяна.

Пакетът трябва да съдържа:
  • продукт за връщане
  • попълнен формуляр за рекламация (или поне номер на поръчката и номер на сметката за възстановяване).
  • запълващ материал за предотвратяване на по-нататъшни повреди

3. Изпращане на пакета до склада

Ако искате да поръчаме куриер, който да вземе пакета ви, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти. Ако искате сами да върнете по-лек пакет, изпратете го до нашия пункт за събиране на пратки. В този случай на първо време вие сами покривате разходите за доставка.

Моля, цитирайте ID кода посочен по-долу, когато връщате продукти в офис на куриер. Той подсигурява безплатно връщане. Ако не посочите този код куриерът ще поиска да заплатите таксата.

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID: 98887276 BONAMI
Офис ECONT Русе, Дружба
Русе, 7000, бул. Васил Левски 4

Добре е да знаете: Важно е да запазите разписката за доставка с номера за проследяване, докато процесът на връщане бъде разрешен.

4. Изчакайте възстановяването на сумата

Имаме 14 дни, за да обработим връщането. През това време ще изпратим парите обратно по сметката, която сте посочили във формуляра за рекламация.

Често задавани въпроси

Връщам продукти. Колко време ще отнеме възстановяването на парите ми?

Ако ни изпратите продуктите в оригиналната опаковка в рамките на 14 дни от получаването на пратката, ще възстановим цялата сума обратно в сметката ви. Пропуснахте ли сте този срок? Все още можете да върнете продуктите без опаковка. Ние ще намалим сумата, която ще ви върнем, с 5% от продажната цена за всеки 30 дни (като започнем на 15-ия ден от приемане на пратката). По този начин ще покрием най-необходимите разходи, свързани с връщането й. Ако сте закупили матрак от нас, можете да го върнете в рамките на 45 дни. Подробна информация можете да намерите по-долу в процедурата за рекламации.

Как да подготвите стоките за връщане и как да ги върнете?

Опаковайте продукта по такъв начин, че да предотвратите евентуални повреди по време на транспортиране, доколкото е възможно. Връщането трябва да включва: заявен или върнат продукт, попълнен формуляр за рекламация, материал за подложка, който предотвратява по-нататъшни повреди (фолио с балончета, вестник, полистирол и др.).
За безплатно връщане се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти. Подробна информация за процедурата можете да намерите в раздел Рекламация на стоки/Връщане на стоки.

Ще трябва ли да заплатя връщането на продукт?

Връщането на извънгабаритни артикули е безплатно. За други продукти връщането е безплатно, ако нашият екип за обслужване на клиенти поръча куриер.

Необходимо ли е да заявите рекламация за целия продукт или е достатъчно да върнете само счупената част?

Ако имате възможност, изпратете ни снимки на повредените стоки и нашият отдел за рекламации ще обсъди с вас подробностите. Ако върнете рекламираната стока обратно при нас, без да изпратите снимки, трябва да върнете целия продукт.

Какво трябва да направя, ако получа непълен продукт?

Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Ние ще се свържем с вас в най-кратък срок и ще обсъдим следващите стъпки.

Какво трябва да направя, ако съм получил продукт с дефект, който не може да бъде заснет?

В този случай можете да ни изпратите видеоклип или да ни върнете продукта директно.

Какво трябва да направя, ако съм получил различен продукт?

Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Ние ще се свържем с вас в най-кратък срок и ще обсъдим следващите стъпки.

Какво трябва да направя, ако съм получил различна от очакваната сума за възстановяване?

Моля, първо проверете фактурата и размера на приложените отстъпки. Ако сумата за възстановяване все още не съвпада, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

Какво трябва да направя, ако все още не съм изчерпал парите за иска?

Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

Не намерихте информацията, която търсехте?

024928351 - В делнични дни от 8:00 до 16:00 ч.
obslujvanenaklienti@bonami.bg