15% намаление с код PROLET15 | Спестете днес →
-20% на килими Flair Rugs с код FLAIR20 | Спестете днес →
10 Лв за ВасРегистрацияВходКошницаMenu

Стоки за рекламация

В Bonami се стремим да гарантираме, че всички стоки са с високо качество и се доставят до вас в идеален вид. Понякога обаче нещата могат да се объркат. Ето защо сме написали подробна процедура за връщане на стандартни и извънгабаритни стоки.

Рекламация на големи мебели

Например диван, маса, фотьойл или голям скрин.

1. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти

Уведомете ни за какво и кога искате да подадете искането и ние ще го организираме за вас. Свържете се с нас на някой от посочените контакти:

  • e-mail: obslujvanenaklienti@bonami.bg
  • tel.: 024928351



Моля, преди да се свържете с нас, подгответе следната информация:

  • Описание на щетите. Опишете ни накратко проблема, това ще ни помогне да ви помогнем в най-кратък срок.
  • Снимки на дадения дефект. Ако направите правилна снимка на дефекта, това отново ще ни помогне да ускорим обработката на вашата претенция. Направете снимка на продукта както от разстояние, така и в детайли на мястото на повредата. За нови стоки направете снимка и на кутията и на вътрешната част.
  • 2. Превозвачът ще ни върне обратно вашия артикул безплатно.

    Вашата пратка ще бъде взета от един от сертифицираните превозвачи.

    • Датата на получаване може да бъде договорена заедно с нашия екип за обслужване на клиенти. В случай че превозвачът не може да приеме датата на вземане, той ще се свърже с вас и ще уговори нова дата.
    • За съжаление, поради натовареността на превозвачите, не е възможно да се определи конкретен час на получаване на върнатата пратка..
    • При предаването на пратката на превозвача, поискайте потвърждение за получаването ѝ. Искаме да сме сигурни, че пакетът няма да се загуби по пътя.
    • Ние ще поемем разходите за транспорта. Не забравяйте да изтеглите и да попълните формуляра за рекламация, който прилагате към пратката. Формулярът за оплакване можете да намерите и в раздела My orders, already pre-filled.

    ФОРМА ЗА ОПЛАКВАНИЯ

    3. След като разгледаме вашето искане, ще ви възстановим сумата или ще ви изпратим нов продукт

    Гаранционният срок е 2 години. Ние ще разгледаме жалбата в рамките на 30 дни и ще се споразумеем с вас за замяна на стоката или за възстановяване на парите. Жалбите са административно по-сложен процес, така че ако нещо се забави от наша страна, ще ви уведомим за това незабавно.

    Рекламации за други продукти

    Например текстил, лампа или декорация.

    1. Свържете се с нашия екип за обслъжване на клиенти и документирайте дефектите на продукта

    Изпратете ни имейл на адрес obslujvanenaklienti@bonami.bg и напишете "Оплаквания" + номера на вашата поръчка в темата".

    В имейла напишете или прикачете:

    • Описание на дефекта. Опишете ни накратко какъв е проблемът. Описанието на повредата ще помогне за ускоряване на вашия иск.
    • Снимки на дефекта. Ако направите правилна снимка на дефекта, това отново ще ни помогне да ускорим обработката на вашата претенция. Снимайте продукта както от разстояние, така и в детайли на мястото на повредата. За нови стоки снимайте и вътрешната част на кутията и опаковката.

    Съхранявайте транспортната и търговската опаковка за срока на жалбата. Това значително улеснява целия процес. IАко получите повреден пакет от превозвача, не се притеснявайте да го приемете. Просто направете снимки на целия повреден пакет и съставете протокол за повреда с превозвача. Благодарение на това целият иск ще бъде обработен по-бързо.

    2. Изчакайте отговор и предложете следващия начин на действие

    Отделът за обслужване на клиенти ще организира заедно с вас връщането на заявените продукти. Вземането е безплатно. Ще се споразумеете също така дали искате да замените стоките или да получите парите си обратно по сметката.

    Често задавани въпроси

    Връщам продукти. Колко време ще отнеме да получа парите си обратно?

    Ако ни изпратите стоките обратно в оригиналната опаковка в рамките на 14 дни от получаването на пратката, ще възстановим цялата сума обратно в сметката ви. Пропуснахте ли този срок? Все още можете да върнете стоките без опаковка. Ние ще намалим сумата, която ще ви върнем с 5% от продажната цена за всеки 30 дни (като започнем на 15-ия ден от приемане на пратката). По този начин ще покрием най-необходимите разходи, свързани с връщането й. Ако сте закупили матрак от нас, можете да го върнете в рамките на 45 дни. Подробна информация можете да намерите по-долу в процедурата за рекламации.

    Как да подготвите стоките за връщане и как да ги върнете?

    Опаковайте продукта по такъв начин, че да предотвратите евентуални повреди по време на транспортиране, доколкото е възможно. Връщането трябва да включва: заявен или върнат продукт, попълнен формуляр за рекламация, материал за подложка, който предотвратява по-нататъшни повреди (фолио с балончета, вестник, полистирол и др.). Изпратете обратно до нас продукта, който искате да върнете. Адрес и подробни процедури можете да намерите в разделите Рекламация на стоки/Връщане на стоки.

    Ще трябва ли да заплатя връщането на продукт?

    Връщането на възстановени продукти е безплатно. Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти за повече информация относно възможностите за безплатно връщане.

    Необходимо ли е да заявите рекламация за целия продукт или е достатъчно да върнете само счупената част?

    Ако имате възможност, изпратете ни снимки на повредените стоки и нашият отдел за рекламации ще обсъди с вас подробностите. Ако върнете рекламираната стока обратно при нас, без да изпратите снимки, трябва да върнете целия продукт.

    Какво трябва да направя, ако получа непълен продукт?

    Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Ние ще се свържем с вас в най-кратък срок и ще обсъдим следващите стъпки.

    Какво трябва да направя, ако съм получил продукт с дефект, който не може да бъде заснет?

    В този случай можете да ни изпратите видеоклип или да ни върнете продукта директно.

    Какво трябва да направя, ако съм получил различен продукт?

    Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ни изпратете снимки на опаковката и етикета за доставка. Ние ще се свържем с вас в най-кратък срок и ще обсъдим следващите стъпки.

    Какво трябва да направя, ако съм получил различна от очакваната сума за възстановяване?

    Моля, първо проверете фактурата и размера на приложените отстъпки. Ако сумата за възстановяване все още не съвпада, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

    Какво трябва да направя, ако все още не съм получил пари за върнат продукт?

    Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ще решим всичко заедно.

    Не намерихте информацията, която търсехте?

    024928351 - В делнични дни от 8:00 до 16:00 ч.
    obslujvanenaklienti@bonami.bg